Fandom

My Little Brony Wiki

Sivius

325stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Artykuł w edycji
Pucyk-ID.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Nenani

Sivius
Galeria postaci

Earthpony picto.pngZiemski kucykFemale picto.pngKlacz

Zajęcia Podróżowanie
Znaczek
Sivius CM by Nenani.PNG

Powstanie

Gdy zaczęłam oglądać Serial MLP:FIM zainteresowałam się tym i zaczęłam rysować główne postacie, po dłuższym czasie zapragnęłam stworzyć kucyka, który odzwierciedlałby mnie, mój charakter, moją osobowość i z wyglądu przypominał mnie. Pierwszy raz, gdy stworzyłam swoją klacz była ona pegazem o biszkoptowym umaszczeniu. Z początku uznałam, że idealnie mnie przypomina, lecz po pewnym czasie zaczęłam nowy rozdział w życiu, wiec postanowiłam pozmieniać też trochę w wyglądzie kucyka, dodając mu łaty. Z początku miały one być białe, ale szybko zmieniłam zdanie na brązowe co wyglądało jak opalenizna. Rozmieszczenie łat nie było problemem, gdyż wtedy używałam generatora kucyków co ułatwiło sprawę. Szybko zrozumiałam, że skrzydła nie są dla mnie. Uwielbiam wyzwania i ciężką pracę fizyczną, trochę jak koń pociągowy. Właśnie wtedy ochrzciłam moją klacz imienin Nenani oraz rasą mustanga. Zmianę te zakończyłam zamieniając imię mojej klaczy na moje własne imię w innym języku.

Wygląd

Klacz jest maści biszkoptowobrązowej z niebieskimi oczami i jasną blond grzywą. Ma też symetryczne plamy na grzbiecie oraz na przednich kopytach. Jej ogon jest związany w duży kok, a grzywa dość krótka z dość długą grzywką na jeden bok.

Rodzina

Rodzice Sivius to Matka Vanessa oraz Ojciec Savio. Klacz pochodzi z licznej rodziny z czego jest najmłodsza, Sivius Ma brata Viziona oraz Trzy siostry Milene, Kasandre i Anastazję Klacz nie stara się nie utrzymywać kontaktów z siostrami.

Osobowość

Wredna

Klacz sama w sobie nie jest wredna co pokazuje innym lecz najbardziej odczuwają to rodzina i przyjaciele Sivius stara się Ukrywać Fakt iż Jej charakter jest paskudny i nie do wytrzymania.

Nieufna

Iż mimo klacz szybko zdobywa znajomości oraz wzbudza zaufanie Klacz stara się trzymać na uboczu i za wiele o sobie nie mówić.

Pracowita

Odkąd Klacz była jeszcze źrebakiem była strasznie leniwa co zmieniło się gdy pierwszy raz poszła do pracy gdzie tyrała gorzej niż nie jeden Ogier, Szef klaczy wbił do głowy że bez ciężkiej pracy w życiu nic się nie osiągnie.

Dusza towarzystwa

Pomimo iż klacz posiada negatywne cechy każdy szybko przyzwyczaja się do Aroganckiej klaczy i potrafi zauważyć że klacz potrafi być zabawna oraz chętna do pomocy.

Strach i Tiki

Jedynym czego panicznie klacz się boi to są Manekiny a przyczyną było to iż klacz zgubiła się raz w wielkim centrum handlowym od tamtej pory zamyka oczy lub odwraca wzrok od ich plastikowych twarzy. Tiki Klaczy pojawiły się gdy zaczęła chodzić do cukierni gdzie znęcali się nad nią psychicznie :/

Miłość

Klacz Raz tylko w życiu zakochała się w ogierze z Pracy Lecz miłość była tylko jednostronna Pomimo iż to Ogier najbardziej jej dokuczał to ta uważała to za "część" jego odwzajemnienia uczuć lecz po kilku latach zrozumiała że nie ma czego się okłamywać ,dziś klacz jest szczęśliwa tym kim jest i z tego co ma.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki