Fandom

My Little Brony Wiki

Sky Star

325stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Sky Star

Piosenkarka

Sky Star ID by xxEmooTikonkaxx.jpg

Zajęcia Pisanie piosenek
Rodzina
Rodzice Mama Firance
Tata Miller

Sky Star (ang. Sky - Niebo; Star - Gwiazda = Niebo Gwiazd) — Klacz. Jeden z pegazów. To jest moja główna ponyfikacja. Zajmuje się piosenkarstwem. Jest spokrewniona z jej matką: Firance i tatą Miller. Jej główna najlepsza przyjaciółka to Colour Black.

Powstanie

U góry pisane: ponyfikacja... Jak wymyśliłam kuca? Na czym się wzorowałam. Klacz została wymyślona dość dawno, na innej wiki mojej można nazwać prywatnej, bo i tak nikogo nie ma oprócz mnie. Więc postanowiłam ją przenieść tutaj na wiki i pozmieniać informacje na odpowiednie. Wzoruję się samą sobą. Głównie moim charakterem i cechami. Wygląd jest oczywiście namalowany (jeśli można tak to nazwać) tak jak bym siebie widziała jako kucyka.

Wygląd

Kucyk

Sierść jest koloru lekko przyciemnionego błękitu. Grzywa jest w miarę długa, jasno fioletowa. Pasemka są ciemno miętowe. Ogon jest tego samego koloru. Jest on krótki. Również posiada ciemno miętowe pasemko. Oczy są koloru żółtego, który jest blady i lekko przyciemniony.

Człowiek

Sky Star w wersji ludzkiej by xxEmooxTikonkaxx.png

Skóra Sky Star jest blada.Włosy są koloru brązowego, a oczy czarne jak węgielki. Koszulka jest różowa na ramiączkach z falbankami u dołu. Spódnica jest niebieska. Ma na sobie czerwone buty na obcasach.

Historia: Zainteresowanie

Dzieciństwo

Mieszkanie

Jako mały kucyk, Sky Star mieszkała w małym zaczarowanym lesie. Las nie był straszny, ale za to kolorowy w niebieskie gwiazdki. Drzewka były całe tęczowe w fioletowe gwiazdki. Wejście wyglądało do lasu strasznie. Nie dziwne to było, że żaden mieszkaniec Canterlot bał się tam wejść na parę sekund. Kucyki, które w lasku mieszkały (i w tym Sky Star) były zadowolone, że panowała tam cisza i spokój. Sky Star uczęszczała do małego przedszkola w którym mogła się bawić i rozwijać się krok po kroku, aż nadszedł czas wyruszenia do szkoły podstawowej.

Czas szkolny

Konkurs pt. Mam głos!

Szkoła Podstawowa - to było jedno dla Sky mało znane miejsce w Canterlocie. Uczęszczały tam masę starszych od niej uczniów. Sky była przerażona! Kucyki przerastały ją i patrzyła na nią z dziwną miną.. Sky Star nie podobało się tu. Pewnego miesiąca Pani nauczycielka ogłosiła konkurs pt. Mam głos! Sky Star bardzo lubiła śpiewać. Może nie miała utalentowanego i odpowiedniego głosu, ale całe szczęście, że Pani załatwiła jej ćwiczenia specjalne. Pani i w tym również Sky Star, były ucieszone z tego powodu. (dla pani) - "Ktoś weźmie udział w konkursie!'' (dla Sky Star) - "W końcu zrealizuję swoje marzenie. Występ przed innymi śpiewając jakąkolwiek piosenkę! Klasa się zdziwiła, że niby zwykła klacz...A chce śpiewać? Dla Sky nic w drodze nie przeszkodziło!

Występ

Na sali gimnastycznej odbył się cały konkurs Mam głos! Sky Star siedziała w kantorku, przeznaczonym na ćwiczenia głosowe. Pani Bleak Speed przywitała kucyki ze szkoły i nauczycielki. Po paru minutach zaprosiła na scenę Sky Star. Sky Star zaśpiewała swoją wymyśloną piosenkę. Była dość zrozumiała. Po dwóch godzinach występu, klacze (bo głównie klacze występowały) zostały zawołane na środek sceny. Sky jak i pod czas piosenki, tak i podczas stania 10 minut na środku sali gimnastycznej, nie czuła żadnego strachu, ani złej energii płynącej do niej. Sky Star była zaskoczona, gdyż Pani od konkursu ogłosiła, że zajęła ona drugie miejsce i zakwalifikowała się do dalszego etapu Mam głos! - jeżeli oczywiście chciała. Sky była podniecona i z chęcią wzięła udział w dalszym etapie, który odbył się tydzień temu.

Dorosłość

Praca

Sky Star podjęła pracę piosenkarstwa. Jak w szkole, bardzo kochała śpiewać. W drugim etapie konkursu Mam głos! - zajęła pierwsze miejsce. Aktualnie jest na czwartym poziomie śpiewu, i bardzo dobrze sobie radzi w pracy. Występowała w całej Equestrii! No... prawie całej. Następny występ był proponowany w Kryształowym Imperium, czyli tam, gdzie Sky Star chciała wyjechać na parę dni, albo i tam zamieszkać! Miała okazję poznać Księżniczkę Cadance.

Pupil

Pies- Posiada w domu małego kundelkiem. Wabi się Fifi. Jest mieszańcem podwórkowym. Często i dość głośno szczeka, co przeszkadza dla Sky Star. Jest takim małym pieszczoszkiem, który ciągle lubi się bawić, lub prosi o drapanie po brzuszku (słodkieee xdd)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki