Fandom

My Little Brony Wiki

Snow Light

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Snow Light

Przepraszam za jakość zdjęcia.

Snow Light by I love Smile.jpeg

Zajęcia Studiowanie weterynarii,maluje obrazy.Pracuje w zoo
Rodzina
Dzieci Brak
Rodzeństwo Kora
 Snow Light — pegaz, ponysona użytkowniczki I love Smile, klacz kochająca zwierzęta. Była wyśmiewana z powodu swoich skrzydeł...

Cechy charakteru

Tolerancyjna

Snow zawsze cię zaakceptuje, ale jeśli już nie jesteś tolerancyjna to przygotuj się, da ci wykład czym jest tolerancja i że każdy jest inny, i robi co chce, nawet jeśli jest Fanką Biebera ;-; na przykład homoseksualistą.

Miła

Snow jest dla każdego miła kiedy uzna to za słuszne. Kiedy już się jej wejdzie za skórę, jest pyskata i umie dogadać. Uważa, że najlepsze jest pierwsze wrażenie, dlatego uśmiecha się i nawet jak ją ktoś wkurzy to, i tak będzie miła.

Wrażliwa

Snow jest bardzo wrażliwa. Jeszcze w czasach szkolnych, kiedy to każdy śmiał się z niej z powodu jej skrzydeł, płakała prawie za każdym razem. Czasami przy filmach gdzie zginie jakieś zwierzę to uroni jej się łezka.

Leniwa

Nie chce jej się robić niczego, dla niej najlepiej by było gdyby ciągle była przed telewizorem lub komputerem i mieć wszystko gdzieś. Zawsze gdy jej mama mówiła „Posprzątaj pokój” lub „Umyj naczynia” zawsze mówiła „Za chwilę!”, a później i tak tego nie robiła.

Uparta

Jak ona się uprze to nie odpuści.

Ironiczna

Często je robi żeby wyprowadzić z kogoś z równowagi. Najczęściej jest ironiczna kiedy jest zdenerwowana.

Pomocna

Prawie zawsze pyta się czy może w czymś pomóc. Niekiedy robi się z tym nachalna.

Gadulstwo

Snow potrafi gadać nawet kilka godzin. Jak jej dasz dobry temat do rozmowy to przygotuj się że będziecie właśnie o ty rozmawiać godzinami.

Troskliwość

Snow zawsze będzie się o kogoś troszczyć od jakiegoś owada aż po Bóg wie co. Najpierw myśli o innych a później o sobie. Snow Light nie lubi mówić innym swoich problemów gdyż nie chce żeby innych nimi przytłaczać.

Szalona

Snow potrafi czasami zachowywać się jak wariatka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki