FANDOM

Star Fansy Day

Ponysona użytkowniczki RareTunia

Galeria postaci

Zajęcia Ilustrowanie książek, robienie plakatów itp.
Rodzina
Rodzice Matka - Anyabelle (Pegaz)

Ojciec - Twist (Pegaz)

Star Fancy Day — klacz, jednorożec, ponyfikacja użytkowniczki RareTunia, mieszka w Canterlocie.

Powstanie

Na początku chciałam sobie stworzyć brony OC. Ale w końcu zdecydowałam, że te imię byłoby idealne na ponysonę, więc stworzyłam ten oto artykuł ^^

Wygląd

Star jest klaczką o dość drobnej budowie ciała. Jest sierść jest błękitna, na końcach kopyt przechodzi w granat. Ma krótką grzywę i ogon w stylu DJ Pony, oba w kolorze fioletowym z różowymi końcówkami. Jej oczy są zielone. Zawsze nosi małe, różowe kokardki przy uszach. Jej znaczek to 3 gwiazdki, jedna niebieska, druga jasno-zielona, a trzecia żółta.

Historia

Pierwsze chwile

Jej historia zaczyna się w Cloudsdale. Tam się urodziła oraz przeżyła swoje pierwsze chwile. Dla swoich rodziców była w ogóle ogromnym zaskoczeniem, ponieważ obaj byli pegazami. To było przecież na 100% pewne, że powinien się urodzić też pegaz! A tu BUM - na świecie pojawia się jednorożec. Jej rodzice utrzymywali się w trochę głupim przekonaniu, że w Cloudsdale powinny mieszkać pegazy, w Canterlocie jednorożce a kucyki ziemskie w Ponyville. Dlatego nie mogli znieść takiego odmieńca u siebie. Po kilku jej pierwszych tygodniach podrzucili ją po kryjomu do sierocińca u księżniczek.

Sierociniec

To miejsce wspominała zawsze dobrze. Nigdy nie poznała dokładniej swoich rodziców, ale nienawidziła ich przez to, że ją porzucili. W sierocińca wyzbyła się niecierpliwością i ciągłej chęci poznawania, co odziedziczyła po nich. Za to wzbogaciła się w pewność siebie, dumę i inne cechy preferowane przez jednorożce. Poznała tam też swoją pierwszą przyjaciółkę - Land Scape. Wywodziła się ona z szlachetnego rodu, ponieważ była spokrewniona z Księżniczką Cadence. Ją też porzucili kiedyś rodzice, nie mówiła nigdy nikomu dlaczego. A jednak ta mała jednorożka bardzo polubiła naszą klacz i pokazała jej, jak można się zachowywać, by nie wyjść na zwykłego kucyka niczym nie wyróżniającego się z tłumu. Jednak szybko znudziło jej się takie sztuczne zachowanie. Więc zerwała przyjaźń z Land i zaczęła wieść samotne życie.

Szkoła

~W BUDOWIE~

Więcej z Fandomu

Losowa wiki