Fandom

My Little Brony Wiki

Star Fansy Day

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Udostępnij
Star Fansy Day

Ponysona użytkowniczki RareTunia

Galeria postaci

Zajęcia Ilustrowanie książek, robienie plakatów itp.
Rodzina
Rodzice Matka - Anyabelle (Pegaz)

Ojciec - Twist (Pegaz)

Star Fancy Day — klacz, jednorożec, ponyfikacja użytkowniczki RareTunia, mieszka w Canterlocie.

Powstanie

Na początku chciałam sobie stworzyć brony OC. Ale w końcu zdecydowałam, że te imię byłoby idealne na ponysonę, więc stworzyłam ten oto artykuł ^^

Wygląd

Star jest klaczką o dość drobnej budowie ciała. Jest sierść jest błękitna, na końcach kopyt przechodzi w granat. Ma krótką grzywę i ogon w stylu DJ Pony, oba w kolorze fioletowym z różowymi końcówkami. Jej oczy są zielone. Zawsze nosi małe, różowe kokardki przy uszach. Jej znaczek to 3 gwiazdki, jedna niebieska, druga jasno-zielona, a trzecia żółta.

Historia

Pierwsze chwile

Jej historia zaczyna się w Cloudsdale. Tam się urodziła oraz przeżyła swoje pierwsze chwile. Dla swoich rodziców była w ogóle ogromnym zaskoczeniem, ponieważ obaj byli pegazami. To było przecież na 100% pewne, że powinien się urodzić też pegaz! A tu BUM - na świecie pojawia się jednorożec. Jej rodzice utrzymywali się w trochę głupim przekonaniu, że w Cloudsdale powinny mieszkać pegazy, w Canterlocie jednorożce a kucyki ziemskie w Ponyville. Dlatego nie mogli znieść takiego odmieńca u siebie. Po kilku jej pierwszych tygodniach podrzucili ją po kryjomu do sierocińca u księżniczek.

Sierociniec

To miejsce wspominała zawsze dobrze. Nigdy nie poznała dokładniej swoich rodziców, ale nienawidziła ich przez to, że ją porzucili. W sierocińca wyzbyła się niecierpliwością i ciągłej chęci poznawania, co odziedziczyła po nich. Za to wzbogaciła się w pewność siebie, dumę i inne cechy preferowane przez jednorożce. Poznała tam też swoją pierwszą przyjaciółkę - Land Scape. Wywodziła się ona z szlachetnego rodu, ponieważ była spokrewniona z Księżniczką Cadence. Ją też porzucili kiedyś rodzice, nie mówiła nigdy nikomu dlaczego. A jednak ta mała jednorożka bardzo polubiła naszą klacz i pokazała jej, jak można się zachowywać, by nie wyjść na zwykłego kucyka niczym nie wyróżniającego się z tłumu. Jednak szybko znudziło jej się takie sztuczne zachowanie. Więc zerwała przyjaźń z Land i zaczęła wieść samotne życie.

Szkoła

~W BUDOWIE~

Więcej z Fandomu

Losowa wiki