Fandom

My Little Brony Wiki

Strawberry Cake Cream

325stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Strawberry Cake Cream
Strawberry Cake Cream by Armabilla.png

Zajęcia Pieczenie ciast
Głos
  • Armabilla

Strawberry Cake Cream (Dosłownie po polsku: Kremowe truskawkowe ciasto) — pegaz, OC użytkowniczki Armabilla. Piecze ciasta. Mieszka w Ponyville. Jej najlepsze przyjaciółki to: Sapphire Lune, Summer Shine, Brightstar, America Young i Noah.

Powstanie

Strawberry Cake Cream na początku miała być kucykiem ziemskim, miała mieć długie różowe włosy i znaczek ciastka z truskawką i miała się nazywać Strawberry Cake. Autorka jednak z tego wyglądu zrezygnowała i postanowiła zrobić wygląd taki, jaki teraz jest. Strawberry Cake została wymyślona podczas pobycie w Kolumbii, razem z rodzicami. Podczas podróży pojawił się w jej myślach różowy kucyk. Od razu postanowiła zrobić z niego własną postać. Lecz po kilku miesiącach wygląd kucyka się znudził i postanowiła wymyślić nowy.

Wygląd

Strawberry Cake Cream jest różowym pegazem. Widać, że ma pod okiem 3 różowe piegi. Grzywę ma krótką, blond, z niebiesko i różowymi pasemkami (oprócz ogona). Na grzywie ma różową kokardkę w kształcie truskawki. Ma na lewym kopycie (i na lewym uchu) cukier z posypką, lecz prawdopodobnie miała to w dzieciństwie. Nie ma znaczka, prawdopodobnie ma jakąś nieznaną chorobę, przez co znaczka nie może dostać, ale dalej może rozwijać swój talent: pieczenie.

Historia

Dzieciństwo

Strawberry Cake Cream urodziła się zdrowa(tak przypuszczano), lecz zauważono, że na jej lewym kopycie i uchu jest cukier z posypką. Nie wiedzieli, dlaczego tak jest, więc przestano się tym zamartwiać. Matka wiedziała, że jej talentem jest pieczenie. Kiedy mały pegaz podrósł mama jej pokazała, jak piec. Okazało się, że jej to całkiem nieźle wychodzi. I tak jej pasją stało się pieczenie.

Dorastanie

SCC była przepisana do gimnazjum dla młodych pegazów. Niestety, ale w tej szkole bardzo była poniżana przez swoich kolegów, że nie ma jeszcze znaczka, nawet jak jest już trochę starsza i nie jest źrebakiem. SCC postanowiła porozmawiać z matką o znaczku. Na początku młodej klaczce to nie przeszkadzało, że nie miała znaczka, ale z czasem zaczęło ją to dręczyć. Okazało się, że mama w żaden sposób nie wie dlaczego tak jest. Poszły do lekarza. Okazało się, że Strawberry ma nieuleczalną chorobę znaczka, czyli nie może go zdobyć. Jedyne co musi to tylko rozwijać swój talent. Strawberry Cake Cream postanowiła ze względu na chorobę i na lepsze samopoczucie unikać złośliwych uwag kolegów.

Dorosłość

Kiedy SCC już była w pełni dorosła postanowiła przeprowadzić się do Ponyville. Znalazła dom. Tam spotkała bardzo sympatyczne kucyki, i zaprzyjaźniła się z nimi. Zaczęła pracować w Cukrowym Kąciku, i poznała tam Pinkie Pie, jedną z pracownic. Okazało się, że nieźle się dogadują bo mają takie same cechy.

Osobowość

Łakomstwo

SCC bardzo lubi jeść, nawet jej najbliższe przyjaciółki to zauważają, i czasem śmieją się z takiego łakomstwa. Kiedy jakaś przyjaciółka nie chce dojeść jakiegoś jedzenia, pyta się jej " będziesz to jadła?". Była czasem przez to obiektem kpin w szkole.

Sympatyczność

SCC jest bardzo dla wszystkich miła, pokazuje to każdemu. Ze wszystkimi chce cię zaprzyjaźnić. Kiedy była w szkole i jej dokuczano, nie była aż tak dla wszystkich miła.

Ciekawość

SCC jest strasznie ciekawska i jest ciekawa świata. Jak coś się stanie jednej z jej przyjaciółek, od razu musi się dowiedzieć, o co chodzi.

Wkurzająca

SCC jest wkurzająca. Czasem kogoś może doprowadzić do szału swoją gadatliwością. Jeśli ktoś chce, żeby przestała, musi na nią nakrzyczeć.

Gadatliwa

SCC bardzo dużo rozmawia. Nauczycielka w jej szkole za to zwracała jej uwagę.

Relacje

Przyjaciółki

Ma bardzo dobre z nimi relacje. Zawsze się z nimi spotyka, jak nie ma nic do roboty. Są prawdziwymi przyjaciółkami np: jak jednej jest smutno, to druga ją pociesza.

Sapphire Lune

Są najlepszymi przyjaciółkami i to one ze sobą się spotykają dość często. Za często, nawet z innymi przyjaciółkami nie spotykają się tak często.

Rodzina

Ze swoją rodziną jest bardzo blisko. W końcu to rodzina, prawda? To oni ją wspierają w najgorszych chwilach i to oni jej pomagają. Lecz to SCC to wszystko straciła, ponieważ rodzice jej umarli, a oni prawdopodobnie byli jej jedyną rodziną.

Ciekawostki:

  • Ma tęczowe oczy.
  • Ma nieuleczalną chorobę znaczka, przez co nie może go mieć.
  • Dokuczano jej w szkole.
  • Ma takie same cechy jak Pinkie Pie, i głos także. Jedyne co je różni to wygląd i rasa.

Cytaty

"Będziesz to jadła?" - podstawowy tekst, kiedy przyjaciółka nie może już więcej zjeść.

" Hej, a co ze mną?" - jeśli przyjaciółki planują gdzieś pójść a nie wspomniały o niej.

" Idź się potnij! :D " - tekst do rozśmieszenia przyjaciółek, jak ktoś ją wkurza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki