FANDOM

Sugar Pink

Naczelny Cukiernik w Canterlocie

Portret Sugar Pink.png

Sugar Pink (z ang. sugar - cukier, pink - różowy) — klacz, jednorożec, OC CandyBloom445. Mieszka w cukierni "BitterSweet" w Canterlocie, które są w ulubionych kolorach Sugar. Kształtem przypomina małą willę. Jej ulubione kolory to czekoladowy brąz, kremowy róż, biały i różany.

Wygląd

Grzywa i ogon

Jej grzywa i ogon są brązowe w różowe pasemka.

Oczy

Jej oczy mają różne odcienie niebieskiego.

Znaczek

Znaczek Sugar to trzy różowe serca z papierkami od cukierków po bokach.

Charakter

Zalety

Szybkość

Potrafi w mgnieniu oka upiec ciasto, tort albo zrobić garść cukierków. Przydatna cecha jeśli ma się do obsłużenia niecierpliwego klienta.

Śpiew

Sugar zawsze po skończonej pracy idzie śpiewać nad swój staw. Nie lubi śpiewać przy innych kucykach, bo czuje się jak w szarej nudnej rzeczywistości, dlatego woli się rozmarzyć i robić to w romantycznej scenerii i czuć się jak w baśniach.

Artystyczność

Wady

Melancholia

Czasami gdy Sugar jest sama zaczyna rozmyślać o różnych sprawach. Gdy natrafi na jakąś złą myśl,trudno jest jej się uspokoić. Jakoż, że nie ma w cukierni nikogo innego oprócz niej kto pracuje, nie może czasami zasnąć bo nie ma kto ją pocieszyć lub uspokoić.

Zmienna osobowość

Sugar nie może się sama opisać gdyż podsumowując wszystkie swoje cechy, nie może określić jakim jest typem osoby np. jeśli chce zagadać do innej osoby w razie potrzeby (która jest godzina, gdzie można znaleźć daną rzecz lub miejsce)to się nie wstydzi, a wielu rzeczy się nie brzydzi czyli czasem uważa się za "Bezwstydnicę", ale kiedy chce poznać jakąś nową osobę, zazwyczaj nie zaczyna pierwszy rozmowy bo boi się, że coś palnie i pierwsze wrażenie się nie uda.

Uległa

Kiedy coś nie uda się Sugar, nie wierzy w siebie albo dana czynność ją irytuje, klacz zazwyczaj się załamuje i się poddaje (nie wiem co mogę jeszcze dodać -_-).

Brak wiary w siebie i własnej wartości

Kiedy klacz czeka trudne wyzwanie, coś jej się nie uda albo wszyscy w nią wątpią, Sugar zaczyna siebie obrażać, uważa się za nic, że jest najgorsza itd., itp.

Equestria Girls:

(Opiszę tylko wygląd i osobowość Sugar)

Portret EG Sugar Pink.png

W wersji Equestria Girls Sugar Pink ma dłuższe włosy niż jej kucykowa wersja. Nosi na nich różową opaskę w kropki z kokardą. Część włosów opada jej na prawe ramię.

Nosi sukienkę w kształcie bezy (nie wiem jak inaczej określić). Kolorami wygląda jak truskawka. Jej 3 częściowy pasek z sercami oznacza jej znaczek. Na ramionach ma białe koronkowe rękawiczki w różowe kropki od ramienia do dłoni. Jej buty są w wzór cukierka także w kropki (ale niezbyt widoczne) w różnych odcieniach różu na obcasie.

Po przemianie wyrastają jej kucykowe uszy (jak każdej EG po przemianie), a ogon sięga do ziemi. Na początku ogona znajduje się fiołkowa gumka.

Charakter Sugar zmienia się tylko w tym, że nie napada ją melancholia i ma przyjaciółki Feather Art i Paint Crush, które są jej BFF i chodzą do tej samej klasy co ona.

Sugar pomaga także po szkole Państwu Cake żeby mogła pozbierać trochę pieniędzy na ulepszenie swojej cukierni (w Canterlot High Sugar nie ma jeszcze gotowej cukierni).

Ulubionym przedmiotem Sugar jest Gotowanie (nie wiem czy jest taki przedmiot,wymyśliłam).

Od Autorki:

Zedytuję resztę później, albo za jakiś czas, nie wiem kiedy, z resztą szukam kogoś do pomocy z moim kucykiem.

Przepraszam za brak historii. Nie umiałam jej wymyślić.

Dziękuję użytkowniczce SoVerySophie za udoskonalenie mojego artykułu.

Proszę nie szukać artykułu o Paint ani o Feather ponieważ to kucyki moich przyjaciółek, a nie umiem się zabrać za artykuły i obraz dla Paint.

Jeśli będę mieć coś źle zrobione w artykule to pozwalam edytować, ale tylko do poprawek bo nie jestem mistrzem w pisaniu itp.

I przepraszam za brak galerii, ale mam tylko prace z painta, które są tapetami, no i mam tylko 3 obrazy S.P.

Z resztą nie wiem czy by zostały usunięte czy nie, bo każdy obraz jaki wsadzę ląduje po prawej stronie ekranu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki