FANDOM

Sunny Smile

Kucyk o promiennej osobowości, OC Osoby, która nie umie rysiać Rysek z bazą [1]

Twishy Pie - Sunny Smile cheers.JPG

Earthpony picto.pngZiemski kucykFemale picto.pngKlacz

Zajęcia Rozbawianie innych kucyków, dyrektor Sunny Smile Landu [2]
Rodzina
Rodzice Nieznani

Sunnelia Harriet Marie ,,Sunny" Smile (W skrócie Sunny, Smile, Sun lub Smilie[3] Kucyk ziemski, członkini MLB. Bratnia dusza Pinkie Pie. Proszę o nieusuwanie tego artykułu, gdyż będzie rozbudowywany.

Wygląd

Sunny ma błękitną sierść i żółto-turkusową grzywę związaną zieloną kokardą w koński ogon.[4] Oczy też są zielone.

Historia

Historia znaczka

Pewnego dnia mała Smile wędrowała po Canterlocie i spotkała płaczącego źrebaka. Spytała się mu co się stało. Kucyk odpowiedział, że się skaleczył. Sun zabandażowała kucykowi kopytko i zrobiła parę śmiesznych min. Źrebak śmiał się w najlepsze. Nagle coś zaświeciło na boku Smilie. Okazało się, że to znaczek. Sun była szczęśliwa z powodu znaczka i skakała w najlepsze.

Dzieciństwo klaczki

Wkrótce ;-;

Charakter

Poczucie humoru

Smile ma wielkie poczucie humoru. Bardzo rzadko bywa smutna. Pewnego dnia tak rozśmieszyła wszystkie kucyki w Canterlocie, że musiały brać tabletki uspokajające! lol!

Relacje

Twishy Pie

Bardzo lubi tą wesołą i mądrą klaczkę. Czasem razem rysują i robią różne inne rzeczy. Poznały się w kąciku zapoznawczym.

Twishy Pie - TP's new CM.jpg

Twishy

Megastar

Razem grają na komputerze. Smilie cieszy się z wysokiego lvlu Mega. Kiedy grają mogą zarobić starpunkty. Pierwszy raz spotkały się w sklepie komputerowym.

Jewelery Charm

Sunny jest zadowolona ze wszystkich jej projektów biżuterii. Czasem podnosi ją na duchu, gdy jest zmęczona.

Plum Juice

Smilie uwielbia placki śliwkowe ze śliwek z sadu Plum. Często jej pomaga w zbieraniu śliwek.

Windy

Sun uwielbia jej dopingować. Nigdy by nie przegapiła żadnego pokazu pegazicy. Dopingi niebieskiej klaczy są zawsze najgłośniejsze!

Przypisy

  1. Z bazą, bo na kompie brzydko rysiam ;-;
  2. Wymysł kuzynki ;-;
  3. Czy tylko mi to kojarzy się z Miley Cyrus?
  4. Moja wizja kucyka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki