FANDOM

Artykuł w edycji
Pucyk-ID
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Neros1990
Syriusz
Syriusz ID

Pegasus pictoPegazMale pictoOgier

Zajęcia
  • Praca na stanowisku księgowego w studiu filmowym swojego dziadka, "Neros Universal".
  • Rodzina
    Małżonek
  • Shiny Sapphire
  • Dzieci
  • Dusty (syn)
  • Rodzice
  • Braveheart (ojciec),
  • Demi Wolfie (matka)
  • Rodzeństwo
  • Lillith (młodsza siostra)
  • Eris (młodsza siostra)
  • Dziadkowie
  • Neros
  • Octivia
  • Krewni
  • Kira (ciotka)
  • Ebony Rose (ciotka)
  • Jaskier (wujek)
  • Emerett (wujek)
  • Calypso (ciotka)
  • Syriusz — pegaz. Syn Braveheart'a i Demi Wolfie, wnuk Neros'a i Octivii.

    Obecnie mieszka w swoim domu rodzinnym, razem ze swoją żoną, Shiny Sapphire, z którą ma syna o imieniu Dusty. Pracuje na stanowisku księgowego, pomagając swojemu wujkowi, Nerokinowi, w prowadzeniu studia filmowego swojego dziadka.

    {Dalsze informacje zostaną dodane wkrótce} - Neros1990

    Historia

    Wygląd

    Syriusz ma sierść w kolorze "polowej szarości" (niem. Feldgrau), grzywę i ogon w kolorze czarnym, a oczy fioletowe. Często nosi czarny smoking z czerwoną ozdóbką na lewej klapie. Jego znaczek to czarna fedora z białym balonikiem, na którym namalowana jest czarna czaszka.

    Osobowość

    Syriusz jest typem osoby ostrożnej, opiekuńczej, starający się pomagać innym.

    Ciekawostki

    • Z powodu tego, że matka Syriusza, Demi Wolfie, jest częściowo "kucykołakiem" ( kucem zarażonym chorobą wilkołactwa, o czym przez większość czasu nie wiedział prawie nikt z rodziny, prócz Nerosa i Bravehearta ), nie wiadomo czy Syriusz i jego siostry nie odziedziczyli jakiejś cechy wilkołaka. Jednak jak do tej pory, Syriusz zachowuje się normalnie, nawet przy pełni księżyca, więc jak na razie można uznać go za pegaza "czystej krwi".