FANDOM

Artykuł w edycji
Pucyk-ID
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Janlia
Time Speech

Korzenie Arabskie

Time Speech ID by Janlia

Unicorn pictoJednorożecFemale pictoKlacz

Zajęcia Pisarstwo

Time Speech (z ang. Time - czas; Speech - mowa, przemówienie) — jednorożec, OC użytkowniki Janlia. Kiedy była źrebakiem mieszkała wraz z rodzicami w Ponyville, ale z biegiem czasu, kiedy udała się na uniwersytet, zamieszkała w Canterlot. Jej młodszą siostrą jest Shiny Smell.

Powstanie

Od bardzo dawna zabierałam się za stworzenie jakiegokolwiek kucyka. Lecz się to nie udawało. Dlaczego? Myślałam, że to będzie dosyć proste. Przecież wyobrażenie siebie jako kucyka to nie problem, prawda? Jednakże problem. Zaczęłam kombinować na różnych stronach internetowych. Przeszłam do painta. Udało się narysować pierwsze rysy kucyka. Byłam zadowolona z mojej pracy. Spędziłam jakieś parę godzin w paincie. Lecz przypomniałam sobie, że to miałam być ja. Miałam wybrane imię i moją historię (ale w wersji kucykowej) ale nie pasowało do niej ani ta historia, ani nic.
Time Speech pierwszy pomysł by Janlia

Pierwszy wygląd Time Speech

Po jakimś miesiącu udało się wykombinować mnie w wersji kucyka. Wymyśliłam w miarę LOGICZNE imię i historię. I to była właśnie Time Speech. Nie publikowałam jej na żadnej Wiki, obawiając się jak ona zostanie 'przyjęta'. W mojej głowie obmyśliłam, że będzie piosenkarką. Lecz... nie pozwoliłam sobie dopisać o tym na mojej prywatnej wiki. Dlaczego? Nie miałam w ogóle talentu. Starałam się trzymać słowa 'JA'.

Po paru minutach przyszła do mnie kolejna myśl. Postanowiłam, że będzie pisarką. Czas wolny poświęcałam przeważnie pisaniu opowiadań na Wattpadzie. Zdobywały one dużą 'popularność'. Wtedy wiedziałam, że to naprawdę ja.

Wygląd

Sierść

Time Speed jest w miarę chuda, lecz nie tak jak patyk. Jej sierść jest ciemno morska.

Oczy

Oczy są trochę wąskie. Koloru brązowego. Chociaż, że są one wąskie, wydają się być duże. Jej rzęsy są długie i kręcone.

Grzywa i ogon

Grzywa i ogon są w tych samych odcieniach. Są koloru lekkiego fioletu zmieszanego z bordowym z pasemkami wpadającymi w bardzo lekki zielony.

Życiorys

Narodziny

Nadeszła zima. Na dworze było ciemno, a za oknem był widoczny cudny wschód księżyca. W zimowy, poniedziałkowy wieczór, narodziła się Time Speech. Jej rodzice nie wiedzieli, że może zostać pisarką i osiągać wiele sukcesów, a także że ma korzenia arabskie. Lecz urodziła się z pewną chorobą. Lekarze nie wiedzieli co to za choroba. Podobno najrzadsza. Time Speech musiała spędzić 2 miesiące w szpitalu, lecząc się. Przechodziła różne zabiegi. Lekarze dawali jej wszystkie leki, aby wyzdrowiała. W końcu postanowili uciskać miejsca na jej ciele. Lecz Time nie wydała z siebie żadnego pisku. Okazało się, że to nie żadna choroba... tylko tzw. 'ADHD' (może nie istnieje w mlp taka choroba, ale cii)

[W budowie]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki