FANDOM

Tina

Tina

Tina by Poonyy

Unicorn pictoJednorożecFemale pictoKlacz

Zajęcia śpiewanie, granie na skrzypcach lub pianinie
Rodzina
Małżonek -
Dzieci -
Rodzice Sprinkle Medley (adoptowała ją gdy Tina była jeszcze źrebakiem)

Tina - jednorożec, klacz, Sprinkle Medley (przybrana mama), mieszka w Ponyville, uwielbia muzykę i wszystko co z nią związane,

Wygląd

Ma białą sierść, a oczy jasnoniebieskie. Grzywę i ogon ma czarną. Znaczek przedstawia nutkę, która oznacza miłość do muzyki i grania na różnych instrumentach. Jest jednorożcem, ale nie lubi tego okazywać.

Historia

Dzieciństwo

Tina urodziła się w Ponyville, ale nie pamięta mamy bo dwa tygodnie po urodzeniu oddała ją do adopcji. Już po tygodniu zaadoptowała ją Sprinkle Medley. Na początku trudno było jej się oswoić z otoczeniem, ale po jakimś czasie się oswoiła i bawiła się z przybraną mamą. Jak zaczęła chodzić do przedszkola to poznała wielu nowych przyjaciół. Często się z nimi bawiła. Raz mama (adopcyjna) kupiła jej na urodziny skrzypce. Podczas grania dostała swój znaczek. Tina od początku świetnie grała, nie musiała się uczyć.

Dorastanie

Jak Tina dorastała to nie pamiętała już o adopcji. Była szczęśliwa i pogodna. Tina na 11 urodziny poprosiła mamę o pianino. Mama się zgodziła. Jak Tina już dostała pianino to szybko się nauczyła na nim grać. Ogólnie w okresie dojrzewanie Tina była spokojną klaczką nie kłóciła się i nie sprawiała problemów.

Dorosłość

Tina dopiero od kilku lat jest dorosła, więc za dużo nie zrobiła, ale w tym czasie zdążyła poznać swoją pierwszą miłość. Ale on szybko zostawił ją dla innej. Tina byłą załamana, mama ją pocieszała z czasem jej przeszło. Tina niema zamiaru wyprowadzać się z domu i nie poszukuje swojej drugiej polówki. Niedawno zaczęła prace w sklepie muzycznym.

Osobowość

Ona jest bardzo wesołym i pogodnym kucykiem. Często się śmieje i nic jej nie przeszkadza. Kocha muzykę i swoją mamę.

Umiejętności

  1. Granie na skrzypcach - nabyła wtedy kiedy dostała znaczek
  2. Granie na pianinie - nabyła podczas jedenastych urodzin
  3. Śpiewanie - umie od urodzenia

Relacje

Przyjaciele

Tina ma wielu przyjaciół, lecz jej najlepszą jest Lyra Heartstrings. Rzadko się spotykają, ponieważ Tina dużo pracuję i nie ma dla niej zbyt dużo czasu.

Rodzina

Ma tylko mamę (Sprinkle Medley), którą najbardziej na świecie kocha.

Co lubi

  1. Śpiewanie
  2. Granie na instrumentach
  3. Swoją pracę
  4. Mamę
  5. Ludzi

Czego nie lubi

  1. Fałszu
  2. Złego używania instrumentów
  3. Kogoś złego
  4. Kogoś niemiłego

Ciekawostki

  1. Ma urodziny 1 stycznia
  2. Lubi sprzątać
  3. Jest towarzyska

Więcej z Fandomu

Losowa wiki