FANDOM

TwistElie

Zawirowana gwiazdka

TwistElie ID by.TwistElie.png

Zajęcia Pisarstwo

Malarstwo

Rodzina
Rodzice SnowLilly

VolcanBrend

Rodzeństwo EmilyCruzo
 TwistElie — ponyfikacja użytkowniczki TwistElie, czyli Moje OC na zasadzie "tak chciałabym wyglądać jako kucyk".

Powstanie

TwistElie narodziła się jako fioletowy jednorożec z fioletowo pomarańczową grzywą. Jej znaczek przedstawiał pędzel zawinięty w spirale. Podczas pewnego nocnego rozmyślania, stwierdziłam że warto zmienić trochę model. Usunęłam róg, dodałam skrzydła. Zmieniłam kolor z fioletu na bardziej czerwony kolor, a włosy rozjaśniłam i pozbyłam się pomarańczowego koloru.

Wygląd

TwistElie to pegaz o czerwonej sierści, jej grzywa jest jasno fioletowa, grzywka jest ułożona na bok, i jest ona przedłużona na tylnej części. Jeden z kosmyków wychodzi spoza ucha na drugi bok. Oczy kucyka są złotego koloru. Znaczek przedstawia gwiazdę w kolorach fioletowym i ciemno fioletowym z której wychodzi biała spirala.

Historia

Dzieciństwo

TwistElie urodziła się w sylwestra. Jako źrebak była bardzo nieśmiała, jej grzywa była ułożona tak, by zakrywać połowę twarzy. Swój Uroczy Znaczek dostała, gdy w wieku ok.10 lat napisała swoje pierwsze, uroczyste opowiadanie o gwiazdach.

Dorastanie

TwistElie uczyła się w szkole poligraficznej dla kucyków. Nadal była bardzo nieśmiała, lecz powoli zaczynała otwierać się na inne kucyki. Gdy ukończyła 17 lat, po raz pierwszy wybrała się na randkę z przystojnym ogierem, jednak samo wydarzenie średnio się udało.

Dorosłość

TwistElie jako już dorosła klacz podjęła się pracy krytyka obrazów. Zwiedziła cały świat, lecz owa praca szybko ją znudziła. Postanowiła odpocząć na chwile i zamieszkała w Ponyville. Pracuje tam, jako miejscowa pisarka.

Osobowość

Niecierpliwość

Ten kucyk nie potrafi na nic czekać. Nie znosi gdy ktoś się spóźnia, lub odkłada spotkania na inną okazję. 

Optymizm

Ten kucyk nie wie co to smutek. Zawsze z radością patrzy w przyszłość i traktuje swoje życie jako jedną wielką piaskownice, w której nie ma miejsca na smutek.

Umiejętności

Malarstwo

Mimo iż nie najlepiej, ten kucyk stara się jak może by jej obrazy były jak najlepsze. Uważa, że tylko częste ćwiczenia pozwolą jej malować niczym Ponycasso. Choć trudno się maluje używając pyszczka.

Mroczne Pisarstwo

TwistElie dzięki swojej dziwniej psychice, jest świetna w pisaniu Gore'u, Grimdark'u i Dark'u. Przez większość życia interesowała się Creepypastami, dlatego gore nie robi na niej wrażenia.

Ciekawostki

  • Jej ulubionym jedzeniem jest Spaghetti 
  • Potrafi spać przez 13 godzin
  • Jest technofobem
  • Kocha Simsy
  • Kocha opowieści o zawiłej fabule.

Cytaty

Cytat1.png Na koniec wszyscy umierają- fajne? Cytat2.png
Twist Elie
Cytat1.png Nie znoszę oczywistych zakończeń Cytat2.png
Twist Elie

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki