FANDOM

Ventura

Klacz z Krainy Duchów

Praca w infoboxie by Ryukkopr

Galeria postaci

Rodzina
Rodzice Mama Blue Sun

Ventura — (dokładniej Rosalie Lily Cullen Ventura) - Pegaz, klacz. Kucykowa wersja użytkownika Lizi Grove ^^

Wygląd

Po szkole wojskowej

Ventura to biały pegaz z niebieską grzywą i ogonem. Grzywka zasłania jedno oko, jej znaczek to różowy kwiatek. Lewe ucho jest pokryte niebieską ,,łatą".

Przed szkołą wojskową

Zmieniła się tylko grzywa. Miała ją splecioną w zwyczajną kitkę zieloną gumką.
Ventura mała2.JPG

mała

<b style="font-weight:normal;font-family:Comic Sans MS;font-size:14px;color:#000000">Historia

Źrebięce lata

Lily (bo tak ją wtedy nazywano) chodziła do szkoły sportowej. Była słaba z w-f.Wszyscy się z niej śmiali, jedynym kucykiem który tego nie robił to Cherry Blossom. Były najlepszymi przyjaciółkami, ale kiedy jej tata miał dość, że żaliła się mamie (tata jest wojskowym) postanowił wysłać ją do szkoły wojskowej na czas podstawówki, tak też na długo jej nie widziała.

Znaczek

Lily, w wieku siedmiu lat, wyszła na dwór. Po pewnym czasie zobaczyła grupkę trochę od niej starszych kucyków i powiedziała im, aby nie niszczyli tego, co daje przyroda. Kucyki zrozumiały, a ona zdobyła znaczek.

Szkoła wojskowa

Na początku nie podobało się tam Venturze, bo była tam tylko ona i jakaś Monica, której nie lubiła oraz sami chłopacy, którzy się z niej nabijali, że taka słaba i w ogóle. Postanowiła więc intensywnie ćwiczyć. Zrobiła to, co sobie obiecała. Pod koniec szóstej klasy skończył się jej pobyt tam i postanowiła na gimnazjum pójść do szkoły teatralnej.

W szkole teatralnej

Ventura poznała Angelikę, Tinę i Dianę, czasem widywała Milkseę. Nie ma problemów z tremą. Zdziwiło ją, kiedy pewnego dnia zobaczyła w szkole Cherry Porozmawiała z przyjaciółką, o rzeczach, które wydarzyły się w ciągu czasu, w którym się nie widziały. Opowiedziała o szkole wojskowej, o Monice, o treningach itd. 

Charakter & cechy szczególne

Siła

Ventura to silna klacz - przecież jest po szkole wojskowej! Potrafi uciągnąć tyle, co trzy ogiery ze zwykłej szkoły razem. Pomaga kucykom ziemskim w Pożegnaniu Zimy, aby było szybciej .Pomaga też Cherry zbierać wiśnie.

Szybkość & Zwinność

To też związane z szkołą wojskową. Cullen bardzo szybko lata, w dodatku zwinnie. Biega także zwinnie. Ale w wodzie...

Śpiew

Ventura ma bardzo ładny głos. Lubi śpiewać piosenki, na apelach zaczyna śpiewać hymn.

Pracowitość

Venta jest pracowitą klaczą. Jeśli nie ma niczego do roboty, siada i...gra na komputerze, a dokładniej pisze na czacie z Shapeshifterem, Cherry Blossom, Ice Block, Lou i Mufinką. Nigdy im się nie nudzi.

Pływanie

Ventura nie umie pływać, jednak lubi siedzieć w wodzie. Najbardziej lubi dżakuzi i baseny z bardzo ciepłą wodą-uważa że to odpręża.

Potykanie się

Lily często się potyka, nie wiadomo czemu. Uważa, że ma pecha.(Do szkoły wojskowej, teraz zdarza się, ale rzadko)

Wpadanie do różnych dziur

Ventura czasem wpada do dziur w ziemi. Czasem utnie jej kopyto,  niekiedy cała do niej wpadnie.

Rysunek

Ventura nie rysuje najlepiej. Po prostu nie umie rysować proporcjonalnie, ale nie jest najgorzej.

Mądrość

Venta słabo się uczy, najwyższa ocena ze zwykłej lekcji to 4+. Zadania domowe oczywiście odrabia.

Pamięć

Ve ma słabą pamięć. Pamięta to, co nie ważne, a zapomina te ważne rzeczy.

Planowanie

Ven nie umie nic planować, przez co często ma kłopoty.

Ksywki

  • Ve
  • Ven
  • Venta
  • Vena

Zwierzak

Plik:Ventura jej królik.png
Zwierzakiem Ven jest Darky. Jej futerko jest czarno-białe. Ma duże jasnoniebieskie oczy i czarne skrzydła demona. Na jej główce widnieje czarna grzywka. Jest bardzo energiczna. Bardzo dobrze lata. Jest też bardzo silna. Mimo że jest samiczką, nie ma rzęs, więc często myli się, że jest samcem.

Wyjaśnienia do znaczka

Ven ciągle chroni przyrodę, np. nie chodzi po trawie, nie zrywa kwiatów bez korzeni, w lesie zostawia grzybnię (gdy zbiera grzyby), nie łamie gałęzi itd.

Ulubione...

Jedzenie - Jabłka  Zwierzęta - orły i gepardy Muzyka-energiczna

Miejsce w najdłuższych stronach

Ven jest 19 w najdłuższych stronach, z czego się cieszę, bo nie lubię pisać, a ten artykuł pisałam ok. półtorej i godziny.W miarę czasu rozbudowy artykuł będzie dłuższy i będzie miał wyższe miejsce.

Podobne...

Ptak: Drapieżne Roślina: chyba muchołówka

Inne

Kraina duchów

Ventura to władczyni krainy duchów. Są tak tylko kucyki ziemskie, ona i Cherry są jednorożcami, alikornów i pegazów nie ma.Wszyscy unoszą sie w powietrzu.

Długopis, którym pisze

Ventura pisze fioletowym długopisem. Dostała go od mamy, kiedy jechała do szkoły wojskowej. Bardzo go lubi. Jej mama zaczarowała go tak, aby atrament nigdy się nie skończył.

Tajemniczy cień

Ventura potrafi stworzyć tajemniczy cień, którego większość kucyków się boi, dzięki czemu Ventura ma wyższą ,,rangę" między kucykami. Potrafi go też kształtować, ale to jest jeszcze dla niej trochę trudne. Cień znika od razu, gdy coś na niego wpadnie. Widzi też przez niego wszystko, co jest niewidzialne (oprócz powietrza).

Tajemniczy ogień

Ventura potrafi stworzyć fioletowy ogień. Nie podpala on niczego - on tylko ma budzić strach.

Cytaty

-A co myślałeś, że ja to jakaś bogini?!
- O fa!
-No znowu...
-He he, [znowu] cię przechytrzyłam!
-Ech...
-Mówię do ciebie!
-Nie udawaj greka.
-Trolololo!
-Mhm
-Coś takiego nie istnieje!

Rzeczy zbędne

  • Umie lewitować skrzydłami i ma je tak wyćwiczone, że może nimi podnosić np. szklankę
  • Ma 14 lat i jest z rocznika 1999
  • Dużo razy spadła z nieba i była w szpitalu
  • Lubi Discorda
  • Może chować rzeczy w skrzydłach, a gdy leci one nie wypadają, często też nosi torbę ze swoim znaczkiem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki