Fandom

My Little Brony Wiki

Walery

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Artykuł w edycji
Pucyk-ID.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Youixd
Walery

Pisarz

Walery by Youixd.png

Pegasus picto.pngPegazMale picto.pngOgier

Zajęcia Pisanie książek/opowiadań

Spędzanie przyjemnych chwil z rodziną razem

Rodzina
Rodzice Matka :Maline

Ojciec : Waleny

Rodzeństwo Card Gallery
Walery — To kucyk, starszy bez znaczka. Zajmuje się aktualnie pisaniem swojej książki, którą przeczyta z chęcią dla swej rodziny.

Powstanie

Ogier powstał przez ze mnie dawno stworzony ( gdy nie edytowałam jeszcze żadnej Wiki ) Wzorowałam się na kucyku mojej kuzynki. Styl i jego dodatki bardzo mi się spodobały. Za to wzorowałam się imieniem Valentine. Kojarzy się ze słowem i Świętem Walentynki ( może nie każdemu )

Rodzina

Rodzice

Z rodzicami ma bardzo dobry kontakt. Bardzo ich kocha, aż ponad jego całe życie! Nie ma jakiś kłótni/konfliktów między synem a rodzicami. Bardzo dobrze się dogadują, jak to syn z tatą, a syn z mamą.

Rodzeństwo

Z rodzeństwa ma dwie siostry i jednego brata. Bardzo dobrze się dogaduje. Miło spędzają czas, a nawet się radośnie bawią. Oczywiście czasami jakieś konflikty/kłótnie są, ale szybko się godzą ze sobą. Każdy każdemu pomaga w lekcjach ( w sumie głównie Walery, bo ukończył dawno szkołę ).

Babcie, dziadkowie

Rodzina się składa oczywiste też z babci i dziadka. Mieszkają też w tym samym zamku. Walery, bardzo lubi opowiadać, a zwłaszcza czytać jego książki/opowiadania. Z chęcią słucha o tym np. Jak się poznali, jak dawniej wyglądało życie itp:.

Wygląd

Jest to limonkowy ogier. Fryzurę ma ciekawie ułożoną, a jest koloru bladego brązu. Iż to jest początkujący pegaz, ma małe ( no może nie małe ) ale średniej wielkości skrzydła. Na kopytach ma granatowe wielkie plamy. Nosi na oczach szare okulary. Oczy są ciemnego brązu.

Pisanie

Pisanie Walery, to jest jego pasja/hobby. Od małego interesuję się pisaniem. Jako początki, uważał za przeczytanie jakiejś długiej lektury. Przez nią budowała mu się bogata wyobraźnia, którą wyrażał inaczej swoje wiadomości z lektury w innej wersji. Jak było u górze napisane, często czyta je swojej całej rodzinie, która chętnie go słucha.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki