Fandom

My Little Brony Wiki

White Dream

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
White Dream

Poszukiwacz Znaczka

White DreamID by Cleopatera.png

Pegasus picto.pngPegazMale picto.pngOgier

Zajęcia Poszukiwanie
Rodzina
Małżonek -
Dzieci -
Rodzice Hope Light i Blue Heart
Rodzeństwo FTL i Bright Light
Dziadkowie *HopeNight
  • LoveLight
  • Sweet Bluberry
  • Catch Heart.
Krewni nie wyjaśniono
Artykuł w edycji
Pucyk-ID.png

White Dream —(z ang.Biały Sen) Mały ogier, pegaz. Syn Hope Light i Blue Heart. Kucyk w wieku szkolnym, pragnący zdobyć znaczek. Interesuje się historią i literaturą. Uwielbia czytać książki i słuchać na lekcjach historii. Jednak nie wiemy czy zdobędzie przez to znaczek. Chcę udowodnić, że każdy posiada talent, niezależnie kim jest

Wygląd

Umaszczenie

Posiada białe umaszczenie dziedzicząc gen od dziadków ojca. Obydwoje rodzice wprawdzie nie mają białej sierści, więc został wyjątkowo zaznaczony.

Oczy

Kolor oczu ma taki sam, jak jego rodzice choć jest zmieszany. Jest to barwa jasnego błękitu zmieszanego lekko z ciemnym.

Grzywa i Ogon

Grzywę krótką i najeżoną jak i swój wspaniały ogon posiada w barwie żółto - pomarańczowej. Odziedziczył pomarańczowy odcień po ojcu, a żółty prawdopodobnie z umaszczenia matki.

Ubrania

Uwielbia nosić maski w kształtach wszystkich zwierząt. Nie lubi garniyuru ani muszek bo uważa że wygląda jak dziwny kucyk.

Osobowość

Asertywny

Jest asertywnym kucykiem. Powie swoje nie i nikt go do niczego nie zmusi ani nie skusi. Rodzice przypuszczają, że zdobył swój charakter po ich doświadczeniu w zdobywaniu asertywności.

Nerwowy

Jest bardzo nerwowy. Wszystko go denerwuje. Rodzice z mają z nim nie lada problem. Jako najmłodszy uważa, że zawsze go wszyscy postrzegają jako słabeusza i mazgaja.

Niecierpliwy

Jest niecierpliwy prawie we wszystkim oprócz gier. Dla niego wszystko musi być szybko podane i zrobione.

Butny

Często się kłóci z rodzicami i rodzeństwem uważając że to on ma rację a nie oni.

Misiek

Czasami aby przeprosić przytulić się do swoich rodziców i da im pocałunek. Rodzice uznawają to za przeproszenie

Historia

Urodził się jako ostatni potomek Hope Light i Blue Heart. Rodzice pragnęli by uczył się w Ponyville ponieważ aby chodzić do szkoły w Cloudsdale trzeba mieć skrzydła, a on miał, ale nie potrafił latać. Urodził się jako jedyny posiadający żywe skrzydła, ale nie posiadający daru latania. Rodzeństwo nosiło go na grzbiecie jak i rodzice przylatując do Cloudsdale. Zgodził się z rodzicami. Czasami można go spotkać w Canterlocie z rodzicami jak i w Ponyville.

Relacje Rodzinne

Hope Light Bardzo kocha swoją mamusię. Chciałby posiadać skrzydła jak mama i nimi latać, a nie potrafi. Ale wielokrotnie tłumaczy synowi, że to możliwe i pewnego dnia wzniesie się i pofrunie.

Blue Heart

Kocha swojego ojca i chcę go także naśladując we wszystkim nawet kiedyś skoczył z okna, ale go ojciec chwycił.

Forever True Life

Lubi swoją siostrę choc denerwuje go, że ma skrzydła. Czasami żartując powie "oddaj mi swe skrzydła bo ty latasz a ja nie".

Bright Light

Bright Light to jego najlepszy przyjaciel. On pokazał mu prawdziwy niebezpieczny lot. Kiedy dorósł to spotykają się rzadko.

Przyjaciele

Posiada dużo przyjaciół.

Rówieśnicy

Jego rówieśnikami jest Magic Flight i White Magic

Ciekawostki

  • Jako jedyny jest nielatającym pegazem. Rodzice nie znają powodu.
  • Interesuje go literatura, ale nie zdobył swojego znaczka.

Zainteresowania

Interesuje się historią i literaturą. Uwielbia czytać ksiażki i słuchać historii wszysystkich ras, stworzeń oraz wydarzeń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki